Dominika Horczewska

wyślij SMS o treści
AT.1.12
na numer 74068
Koszt SMS to 4,92 zł z VAT

Dominika Horczewska od 2015 roku pełni stanowisko Country Managera na Polskę. Jako wyłączny dytrybutor przyczyniła się do rozowju takich marek mobile’owych, jak Honor, Meizu, Coolpad, Land Rover, czy CAT, a niebawem będą wchodziły kolejne.

Swoją karierę w obszarze marketingu rozpoczęła w 2001 roku w firmie SC Johnson, gdzie zaczynała jako stażystka w dziale marketingu.

W kolejnych latach zdobywała doświdczenie w kolejnych, renomowanych firmach. Była m.in. Specjalistą i Dyrektorem ds. Marketingu w Bosch Rexroth, gdzie zarządzała działaniami marketingowo-sprzedażowymi dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej, Product Managerem i Merchandising & Retail Event Managerem w firmie L’Oréal, gdzie przede wszystkim dbała o wizerunek będących pod jej skrzydłami marek. W LG Electronics Polska jako Category Manager of Home Appliances (HA), ale też tymczasowo PR Manager i Category Manager of Mobile Communication (MC) oraz Hoe Entartainment (HE) zajmowała się m.in. opracowywaniem i wdrażaniem strategii poszczególnych kategorii produktowych, rocznego planu działań PR, planowaniem i realizacją działań ATL i BTL, organizowaniem eventów czy analizowaniem kluczowych trendów rynkowych, wglądu konsumenckiego i działań konkurencji.

Aktualnie Pani Horczewska jest odpowiedzialna m.in. za dostosowanie globalnej wizji poszczególnych marek telefonów komórkowych do lokalnych potrzeb, kierowanie, rozwijanie i koordynowanie działalności firmy w Polsce, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, sub-dystrybutorami, sieciami serwisowymi itp. Ponadto sporządza krótko- i średnioterminowe plany strategiczne, komercyjne i marketingowe dla portfela firmy w kontekście lokalnego otoczenia rynkowego, opracowuje i wdraża procesy prognozowania, a także realizuje i wdraża strategię marketingową i sprzedażową na polski rynek. Pragnie ona przybliżać nowe technologie ludziom i sprawiać, aby niosły im one pomoc, ułatwiały oraz urozmaicały życie.

W zakresie wykształcenia, Pani Dominika ukończyła z wyróżnieniem Wydział Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim i studia podyplomowe Executive MBA na Polish Open University & Oxford Brooks University. Zna język angielski, niemiecki, francuski, a tekże nieco koreański. Jako jedna z bardziej kreatywnych, przedsiębiorczych i wyróżniających się osób w światku marketingowym została zaproszona do składu jury konkursu Innovation Award. Była też współtwórcą LG FASHION TV MODEL SEARCH, a ostatnio zdobyła sympatię internautów dzięki nagranym relacjom z targów technologicznych IFA i Mobile World Congres przez znanego influencera i blogera, który odwiedził ją na stoisku urządzeń CAT.

Pani Dominika twierdzi jednak, że jej największym życiowym sukcesem jest to, iż udało jej się połączyć karierę zawodową z wychowaniem jej dwóch wspaniałych synów. W wolnym czasie uwielbia spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi. Kocha taniec i śpiew. A najlepiej odpoczywa na nartach lub nad polskim morzem poza sezonem J, choć nie ukrywa, że ekscytują ją również dalsze podróże, nowe miejsca, ale przede wszystkim ciekawi ludzie i inne kultury, bo to pozwala człowiekowi stale się rozwijać i otwierać na nowe możliwości i rozwiązania.