Dominika Horczewska

wyślij SMS o treści
AT.1.65
na numer 74068
Koszt SMS to 4,92 zł z VAT

Dominika Horczewska od 2015 roku pełni stanowisko Country Managera na Polskę. Jako wyłączny dystrybutor przyczyniła się do rozwoju takich marek mobile’owych, jak Honor, Meizu, Coolpad, Land Rover, czy CAT phones, a niebawem będą wchodziły kolejne.

Swoją karierę w obszarze marketingu rozpoczęła w 2001 roku w firmie SC Johnson, gdzie zaczynała jako stażystka w dziale marketingu.

W kolejnych latach zdobywała doświdczenie w kolejnych, renomowanych firmach. Była m.in. Specjalistą i Dyrektorem ds. Marketingu w Bosch Rexroth, gdzie zarządzała działaniami marketingowo-sprzedażowymi dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej, Product Managerem i Merchandising & Retail Event Managerem w firmie L’Oréal, gdzie przede wszystkim dbała o wizerunek będących pod jej skrzydłami marek. W LG Electronics Polska jako Category Manager of Home Appliances (HA), ale też tymczasowo PR Manager i Category Manager of Mobile Communication (MC) oraz Hoe Entartainment (HE) zajmowała się m.in. opracowywaniem i wdrażaniem strategii poszczególnych kategorii produktowych, rocznego planu działań PR, planowaniem i realizacją działań ATL i BTL, organizowaniem eventów czy analizowaniem kluczowych trendów rynkowych, wglądu konsumenckiego i działań konkurencji.

Aktualnie Pani Horczewska jest odpowiedzialna m.in. za dostosowanie globalnej wizji poszczególnych marek telefonów komórkowych do lokalnych potrzeb, kierowanie, rozwijanie i koordynowanie działalności firmy w Polsce, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, sub-dystrybutorami, sieciami serwisowymi itp. Ponadto sporządza krótko- i średnioterminowe plany strategiczne, komercyjne i marketingowe dla portfela firmy w kontekście lokalnego otoczenia rynkowego, opracowuje i wdraża procesy prognozowania, a także realizuje i wdraża strategię marketingową i sprzedażową na polski rynek. Pragnie ona przybliżać nowe technologie ludziom i sprawiać, aby niosły im one pomoc, ułatwiały oraz urozmaicały życie.

W zakresie wykształcenia, Pani Dominika ukończyła z wyróżnieniem Wydział Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim i studia podyplomowe Executive MBA na Polish Open University & Oxford Brooks University. Zna język angielski, niemiecki, francuski, a także nieco koreański. Jako jedna z bardziej kreatywnych, przedsiębiorczych i wyróżniających się osób w światku marketingowym została zaproszona do składu jury konkursu Innovation Award. Była też współtwórcą LG FASHION TV MODEL SEARCH, a ostatnio zdobyła sympatię internautów dzięki nagranym relacjom z targów technologicznych IFA i Mobile World Congress przez znanego influencera i blogera, który odwiedził ją na stoisku urządzeń CAT.

Pani Dominika twierdzi jednak, że jej największym życiowym sukcesem jest to, iż udało jej się połączyć karierę zawodową z wychowaniem jej dwóch wspaniałych synów. W wolnym czasie uwielbia spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi. Kocha taniec i śpiew. A najlepiej odpoczywa na nartach lub nad polskim morzem poza sezonem J, choć nie ukrywa, że ekscytują ją również dalsze podróże, nowe miejsca, ale przede wszystkim ciekawi ludzie i inne kultury, bo to pozwala człowiekowi stale się rozwijać i otwierać na nowe możliwości i rozwiązania.