AQUAO

 

Sukces młodej marki kosmetyków dla kobiety świadomej 

Ekologia, skuteczność i naturalność – bez makijażu

Kiedy młode rodzeństwo, Izabella i Daniel Kolmetz, wprowadzili na rynek innowacyjną linię pielęgnacyjną do twarzy, wiedzieli, że dziś sukces mierzy się autentycznością, praktycznością i szacunkiem dla naszej planety.

Z tych trzech wartości powstał Ogród AQUAYO, wyjątkowe miejsce spełniające realne potrzeby wyjątkowych kobiet — kobiet aktywnych, wymagających praktycznych rozwiązań i szybkich efektów. Kobiet, które chcą być sobą na co dzień w każdym wymiarze, również tym bez makijażu.

“Naszym celem było znalezienie równowagi między naturalnością kosmetyków, a ich skutecznym działaniem. Skuteczność postawiliśmy jako warunek konieczny.”

Nic dziwnego (chodź z „przed-launchowym” dreszczykiem w tle), że strona opinii i media społecznościowe szybko zapełniły się pozytywnymi komentarzami. „Niewielka ilość produktu, a czyni cuda” plus jednodniowy czas realizacji zamówienia spełniają nawet największe wymagania pięknej, naturalnej kobiety ceniącej czas, wydajność i natychmiastowe rezultaty. Ale to nie wszystko.

Dzisiejsza kobieta żyje w zgodzie z naturą i wie, że zawdzięcza jej zdrowie i wygląd swojej skóry. W zamian, chce o nią dbać. Daniel i Izabella nie pominęli i tej potrzeby dzisiejszego pokolenia sukcesu:

„Ważny był dla nas aspekt ekologiczny. Kosmetyki muszą mieć opakowania, które zapewnią im odpowiednią trwałość, jednak zrobiliśmy wszystko, aby zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko.”

Dlatego starannie wybierali dostawców i zastosowali najnowszą wiedzę i osiągnięcia naukowe by stworzyć opakowania składające się w minimum 30% z materiału pochodzenia roślinnego.

Jednak zanim podzielili się swoim przedsięwzięciem ze światem, zapytali kobiet, czego potrzebują.

„Przeprowadziliśmy badania i wywiady, aby dowiedzieć się, czego oczekują od nowoczesnych kosmetyków; jakie funkcje powinny spełniać; jaki byłby ich wymarzony efekt.”

Tak powstała nowoczesna, spójna linia do pielęgnacji twarzy, która reprezentuje globalne wartości pokolenia świadomych, pewnych siebie i niezależnych kobiet. Tak powstała idea piękna, z praktyczności zamknięta w niezbędnym kosmetyku, stworzona do codziennego użytku. Idea, którą warto się dzielić.