Sandra Kaczmarek

Założycielka TOUCH.PR, działająca w branży ponad 10 lat. Specjalizuje się w komunikacji marketingowej. Pracowała dla firm takich jak: LIDL, Diagnostyki, Sundose, Żabka Polska, Procter & Gamble (kampania "Dziękuję Ci, Mamo!"), Intermarché, Unilever, MASPEX (Kubuś i Tymbark). Doświadczenie zdobywała w warszawskich agencjach PR, ukończyła...

dr n. med. Małgorzata Adamczyk

 Właścicielka Kliniki SUPRADENT w Warszawie przy ul. Biały Kamień 1.  Specjalistka w leczeniu zespołowym, ortodontyczno-periodontologicznym, gwarantuje najwyższą jakość uzyskanych efektów leczenia.

Mariola Bojarska-Ferenc

Prekursorka fitness 'u w Polsce, polska gimnastyczka artystyczna, dziennikarka i producentka filmowa.

Paulina Leszczyńska

Nazywam się Paulina Leszczyńska, jestem właścicielką salonu La Nails, kosmetyczką, instruktorem i stylistką paznokci. Branżą Beauty zajmuję się od 2007 roku.  Przeszłam dziesiątki szkoleń stylizacji paznokci. Wyszkoliłam kilkaset powracających kursantek. Pracowitość, ogromne ambicje i rzetelność pomagają mi w osiąganiu wyznaczonych celów. ...

Beata Tadla

Polska dziennikarka radiowa i telewizyjna oraz prezenterka telewizyjna.

Monika Zygmunt – Jakuć

Prezes Zarządu firmy „bez owijania” sp. z o.o., Inspektor Ochrony Danych w wielu jednostkach zarówno sektora prywatnego jak i publicznego. Prawnik, Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Podyplomowego Studium Prawa Gospodarczego i Handlowego oraz Podyplomowych Studiów wykonywania funkcji Inspektora...

Małgorzata Konarska

Prezes Zarządu Marywilska 44 Marywilska 44 to spółka prężnie działająca na rynku w sektorze zarządzania i wynajmu powierzchni komercyjnych. Firma należy do Grupy Kapitałowej JHM Development. W portfolio spółki znajdują się Centrum Handlowe Marywilska 44 oraz nowo zrealizowany obiekt - Wodny Park Handlowy Marywilska 44. Spółka w CH MARYWILSKA ...

Anna Stachniuk

Strateg biznesowy. Właścicielka agencji doradztwa. Zajmuje się strategią marki, działaniami marketingowymi, ze szczególnym naciskiem na Employer Branding. Praktyk od 10 lat z zakresie zagadnień HR- zarówno miękkiego, jak również twardego. „Pracownik to klient, Twoja firma to produkt, musisz się dobrze sprzedać, ale kluczowy jest brak...