Goska Francesca

wyślij SMS o treści
AT.BWL.52
na numer 74068
Koszt SMS to 4,92 zł z VAT

Francesca Goska

Pomysłodawczyni, założycielka i dyrektor zarządzająca marki Franchie Rules, ekspert w branży modowej, pasjonatka dobrego stylu i dalekich podróży. W modzie widzi biznes, a w biznesie modę.

Z wykształcenia geolog, z wyboru businesswoman. Wykształcenie zdobywała na Uniwersytecie Warszawskim i w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej. Analityczne podejście typowe dla umysłów ścisłych przeniosła na kalkę barwnego i fascynującego świata mody. Posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu marką modową, w tym zarządzaniu procesem  produkcji i łańcuchem dostaw, a także handlu międzynarodowym oraz imporcie z rynków wschodnioazjatyckich.  Specjalizuje się w analizach rynkowych oraz monitorowaniu makro trendów w branży fashion, poszukuje najbardziej innowacyjnych modeli biznesowych i rozwiązań technologicznych, które będą przyszłością branży.

W swojej pracy stara się być blisko produktu –znajomość technologii, konstrukcji i materiałów to absolutna podstawa. Dziesiątki podróży do światowych stolic mody oraz modowych centrów produkcji i dystrybucji w Europie i Azji pozwoliły jej zdobyć eksperckie doświadczenie, tak ważne w tej branży. Dzięki niemu doskonale wie, że moda to starannie wypracowane połączenie strefy fashion, stylu i trendów z profesjonalnym managementem i zarządzeniem finansowym. Inspiracji i eksperckiego know – how szuka na  targach  zarówno w Paryżu jak i w Hong Kongu, który jak sama mówi jest jej drugim domem. To właśnie rynek azjatycki jest jej szczególnie bliski, jego energia i otwartość na to co nowe, jest dla niej największa inspiracją.

Doświadczenie i doskonała znajomość branży w połączeniu z mocnym charakterem i biznesową odwagą założycielki były silnym impulsem, który dał podstawy marce Franchie Rules. Nowe spojrzenie na klasyczny dress code, odważne przełamanie standardów, z zachowaniem kobiecego, eleganckiego charakteru. Takie są kolekcje Franchie Rules. Stworzone  z myślą, o kobietach, które w biznesie chcą pozostać sobą – cenią siebie, swoje wybory, decyzje i styl. To marka dla kobiet, które w tym świecie poruszają się świadomie, bez ograniczeń przełamują konwenanse i utarte schematy